Hubungi Recall +603 5123 7688
Maklumat Anda. Diurus Dengan Selamat.
Pengurusan Dokumen

Penyelesaian Pengurusan Dokumen - Kelebihan Recall.

Pematuhan. Jaminan Keselamatan. Kecekapan.

Penyimpanan Dokumen - Gambaran Keseluruhan

Pertimbangkan soalan pengurusan dokumen ini:

  • Penyimpanan Dokumen Secara Selamat. Adakah maklumat penting anda disimpan, diarkib dan dilindungi secara selamat 24/7/365?
  • Mengarkib Rekod. Bolehkah anda menjamin bahawa rekod anda difailkan dan diarkib dengan tepat supaya anda boleh mengambil semula apa yang diperlukan dengan pantas, jika isu pematuhan timbul?
  • Penyimpanan Rekod Perniagaan. Adakah maklumat syarikat anda sentiasa tersedia dan boleh diakses oleh mereka yang memerlukannya, apabila mereka memerlukannya, tanpa mengira di mana mereka berada?
  • Pengurusan Dokumen. Bolehkah anda menjimatkan masa dan wang sambil memberi tumpuan kepada kecekapan teras dengan melepaskan pengurusan kitaran hayat maklumat anda?

Tanpa mengira industri, saiz syarikat atau keadaan maklumat anda, Recall boleh membantu memperkemas dokumen dan bahan penting anda dengan mengisih, menyimpan, mengarkib, mengindeks, mengambil semula dan menghantar apa yang anda perlu dengan jaminan keselamatan dan kecekapan.

Ketahui lebih lanjut mengenai manfaat pelbagai penyelesaian pengurusan dokumen fizikal Recall. Atau, untuk mengetahui lebih lanjut mengenai penukaran dokumen fizikal kepada format digital, lihat penyelesaian pengurusan dokumen digital kami.

Kajian Kes

Recall Memberikan Syarikat Penjagaan Kesihatan New Zealand Penyelesaian Pengurusan Dokumen hujung-ke-hujung yang meliputi perkhidmatan penghantaran dan penyimpanan yang selamat dengan pilihan penghantaran harian, utama dan segera yang fleksibel

Lihat Kajian Kes 

Ketahui Lebih Lanjut Mengenai Penyelesaian Penyimpanan Selamat Recall

 
 
 
 
 
 
Dasar Privasi